2012. október 6., szombat

New in. Fall-winter

Tudom, hogy nagyon sokáig nem írtam, de koleszos vagyok és minden pénteken és vasárnak 230km-t vonatozgatok, ezek mellett valahogy sosincs energiám és időm írni.. Megpróbálok azért aktívabb lenni, amennyire tudok.:)

Tehát. Kezd az időjárás hideg lenni, legalábbis számomra.. Pullóverek, hosszú ujjúk, őszi kabátok hiányában szenvedtem miközben nyári holmijaim betöltik az egész szekrényemet.:D Az őszi-téli cuccok hiányát is kiküszöböltük. Nem volt valami olcsó, de meg is látjátok miért. :/ :)


Közben nálunk Leobenben ma van a schokofest és egy kis érdekesség :D

H und M
Van jó pár leárazott termék és jó pár drágább téli holmi... Dehát a hideg nagy úr :) 



New Yorker
Éreztem hogy itt találunk majd jó meleg és bundás téli-őszi cuccokat. Így is lett :)

 Egyszerű, meleg pulóver. Ilyet vettünk mustár, kék és szürke színben.

 Kapucnis, bundás mellény. Imádom!♥

 Első látásra beleszerettem.. Élőben azért nem ennyire világítós. 
Ha felveszem a csuknyát olyan leszek mint, Kenny 

 Még mindig London mániában szenvedek. Juuj májusban egyjétre ki is megyek! :D



Tally Weijl


Ti már bevásároltatok őszre télre? :D

4 megjegyzés:

norcsikiss írta...

nagyon jók :) szuper - mi mennyi volt?
http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

Anita írta...

köszi :)hűha.. megpróbálom..
H und M: táska 7
kesztyű sapka sál: kb 20
hosszu ujjúk:10, 10, 20
New yorker: pulóver mind 10
mellény 40
kabát 50
kik: póló 6
táska 1
ugg 8
Tally weijl: mellény 10
minden euróba. :)

Fleur írta...

Nagyon-nagyon tetszenek, főleg a mellény:D

Illés Rebeka írta...

Én tegnap ejtettem meg a téli bevásárlást, ha van kedved nézd meg:
http://roseballerina.blogspot.hu/
:)