2012. szeptember 6., csütörtök

Diy-Hatalmas póló gyártások!

Ma délelőtt, hirtelen felindulásból megcsináltam három póló hátulját. Olyan pólókat szabtam át, amiket már ritkán hordtam... Kezdetek óta, mikor megláttam az ilyen hátuljú felsőket, tetszett, csak sosem csináltam meg. De ennek is eljött az ideje és egyből hármat csináltam :D

Eszközök:
Olló
Póló

Elkészítési idő:
Nem idő igényes dolog, gyorsan megvan. A három póló 25-30perc volt.


Elég viccesen néz ki hogy ott vannak a figurák, de muszály volt hogy látszódjon... 
Meg ha fel veszem akkor kifordítva, hogy ne látszódjon a minta..:) 

 Hogy tetszenek? :))

Még ma este 8-ig tudtok játszani!!! Hajrá!


3 megjegyzés:

maulis_a írta...

Nagyon tetszenek, ügyes! A harmadikhoz tudnál egy elkészítési linket mutatni, szívesen megpróbálkoznék vele.
Köszi előre is.

Anita írta...

Köszi:)
Innen csináltam én is: http://buntefreunde.blogspot.de/2012/06/tutorial-t-shirt-cutting-weaving-braidi.html

maulis_a írta...

Tündér vagy, köszönöm!