2012. július 4., szerda

A nagy ruha haul

Még egyik este megfogadtam hogy, elköltöm a zsebpénzem és ezt nagyon könnyű volt betartani. :D Egy ruhát akartam venni a Tally-ból de, nem volt már a mértemben és tollas nyakláncot és fülbevalót, azok meg sokba kerültek úgyhogy inkább nem vettem. Mind ezek helyett, vettem 4 nagyon jó ruhát. Nem is tudom miért csak azt vettem... De mind egy. :D Most egy darabig (szeptemberig) nem sok haulos bejegyzés lesz, mert Magyarországban leszek és ott nem fogok sokat vásárolgatni.. De erről majd még később írok.



Mindegyik ruha 30€-ról lett leárazva és a Tally-s ból még kaptam 2€ kedvezményt mert selejtes volt (javíthatóan) és ez volt az utolsó ebben a méretben. Ez mind 106€ lett volna, de hogy akciósan vettem csak 39,99 lett. Ez most feldobott :D Jó sokat számít az akció...

Tally Weijl


Pimkie


H&




 Ilyen a hátulja. :)

Miért van mindegyik képen kobold fejem?! 



Ti csináltatok nagy vásárlást az óriási akciók miatt?
xoxo Anita

7 megjegyzés:

Poppy írta...

úúú, az első és az utolsó ruci nagyon jóó!:D

Anita írta...

nekem is azok a kedvenceim :D

Névtelen írta...

Milyen jól nézel ki ezekben a ruhákban! :)
Aranyos vagy te is és a blogod is, fel is iratkoztam, ha van kedved kukkants be! :)

http://lifelikevision.blogspot.hu/

Anita írta...

Köszönöm szépen! :)) Be kukkantok :D

Unknown írta...

Szuper rucik és nagyon jól állnak! :) Gyönyörű szép vékony vagy :)

paintyourself.blogspot.hu

Anita írta...

Köszönöm :))

Névtelen írta...

MagyarországON esetleg... de MINDEGY