2012. június 2., szombat

2012-es fürdőruhám^^

Magyarországi New Yorkerben  láttam meg és egyből beleszerettem. Tudtam, ez kell nekem, mert a színét imádom és illik is hozzám, a fazona ráadásul még előnyös is. De persze megnéztem az árát és volt egy grimasz az arcomon, hogy ennyit kérnek érte?! Szerencsére volt egy megoldásom, hogy itt Ausztriában fogom megvenni, mert olcsóbban kijövök. Eredetileg 8000Ft lett volna, de így hogy itt vettem meg 2000 forintot spóroltam.:) Már fel is avattam egy fürdőzéssel a balcsiban.:D






Ti már megtaláltátok az ideális fürdőruhát?
xoxo Anita

2 megjegyzés:

Eszti írta...

Nagyon csinos :) Igen, én idén egy H&Mes bikinifelsővel és egy F&F-es felső+bugyi kombóval gazdagodtam.. de ha szembejön még egy tökéletes darab, nem hiszem, hogy visszafogom magam, ugyanis ez a kettő is nagyon jutányos áron került hozzám :)

Anita írta...

köszi :) hát igen, fürdőruhából sosem elég :DD