2012. március 4., vasárnap

Modelkedés az életemben!

Minden 2011 nyarán kezdődött, mikor barátnőm mondta hogy megy model castingra. Persze egyből rákaptam énis. Próbálkoztam több helyen is csak mindenhol fizetni kellett... Először bekellett küldeni egy teljes alakos fotót és a méreteinket. 
(A nagyobb megtekintésért, katt a képre)
Anno 2011 nyarán.:)


1.Veszprém
Az ország számos pontján-azt hiszem 12 városban rendeztek castingot. Én a veszprémire mentem el.
Kitöltöttünk egy regisztrációs lapot (hosstesznek is lehet jelentkezni), ki smikeltek, megcsinálták a hajunkat és levették az méreteket. Készítettek fényképeket, pesze előtte-utána.
Mindenki bocsásson meg a fejemért!







Fanni barátnőm!:D

 Olvashattok egy cikket, a GLAMOUR ONLINEon.
És a videó!

2.Siófok
Siófokon, a Coke clubban volt a kisdöntő, ahol kiválasztottak 7 lányt a 18közül. Itt bekerültem a legjobb 15be.:) Ez után, még mentek Pestre, ahol 3 castingon kiválasztották a többi lányt.



Ők sasoltak a színpad előtt...
Olvashattok cikkeket Velveten és a Glamour Onlineon.


3.Tábor
Innen bekerültem a legjobb 15be, ami azt jelenti hogy, mentem az egyhetes kiképzésre az 5*-os Spirit Hotelba és a döntőre. A hotelban járáspróbák és fotózások voltak. Persze volt szabad időnk, és akkor mentünk wellnesbe vagy aludni... Mehettünk másszörhöz, arcpakolást is csináltak és volt szépség ápolás is. Azt el kell mondanom hogy az egyik fotós Éder krisztián volt! 

A táborban készült képeim:

Fotó: Juhász Péter
Helyszín: Elnöki
Smink: Brigi





Fotó:Ádám Sándor Nagy
Helyszín: Elnöki
Smink: Vörös Reni
 Stylist: Kákony Dóri és Milán Kelecsényi




Fotó:Éder Krisztián (Sp)
Helyszín: Lovarda
 Stylist:Milán Kelecsényi


Lányokkal
Jobbról a 4.

Cikkek a táborról Itt és Itt!

4.Döntő
A döntő előtti este, hajnali 1ig próbáltunk. Ruha, sorrend, ki hol mikor.
Aztán eljött a nap, mikor kiderült hogy kimegy a világ döntőre. Rengetegszer lejártuk az egész műsort hogy tökéletes legyen, ruhákkal is hogy biztosan át tudjunk öltözi.Fördőruhás, estélyi ruhás, bundás, sportos, Náray fehér ruhás és 'farmeres' tourok voltak.

Döntö elötti 'ima'





Backstage
Képek: Pintér Krisztián




RTLKlub interju


Palette-Shake hajfejték 'termék bemutató'

                                     

A showról videó Itt
Cikk Itt

Eredmény:
Lényegében semmi... Nem mentem egy castingra sem, mert Ausztriából nem utazgattam haza, és ezekmiatt nem szerződtetett a Visage, de ha mentem volna mindre akkosem bizos... A Trend Attack írt a show után hogy jólenne ha bemennék hozzájuk. Jah, és már a siófoki döntő után is kérték hogy menjek!:) Egy másik ügynökség,a Maverick Agency az IWIW-en találtrám! Nevetséges :DD Nah de írtak hogy menjek, de persze ezt is vissza kellett utasítanom. Pont rosszkor jött a költözés... Mondanám hogy itt, Ausztriában is megpróbálom, de még nemtudok jól németül és angolom se nagyon jó...

Ti próbálkoztatók már? 
xoxo Anita

4 megjegyzés:

Velvet FizZ Blog írta...

Jó kis sztori , kár érte :(
Én nem, mert nem olyanok a méreteim: 166 centi vagyok :D

Anita írta...

Én is bánom, mert jó volt.De ez van... Sajna a minimum 174^^

Zsanett írta...

A jobboldali lány a csopiképen, Szandi a gimis osztálytársam volt :) Sajnos ez most nem jött össze de ahol egy kapu bezárul... :)

Anita írta...

Igen, ő az!♥ :D:D