2012. február 10., péntek

Napi haj

A rövid hajamat már unom, ezért elkezdtem növeszteni. De hogy ne legyen mindig ugyanolyan, többféle "viseletet" kipróbáltam. Az első, amit mutatok nektek, az a fonás. Pontosabban a parasztfonás, mert ezt rövid hajjal is meglehet csinálni.:) Nagyon sokszor zavar a frufrum... Írásnál, evésnél és még nagyon sok dologban... Eddig nem tudtam így fonni, de próba szerencse és megpróbáltam!:) Szerintem egészen jól sikerült.
Mostanság több hajas bejegyzést fogtok látni.:)
Nem tud miért, de olyan mintha a hajtövem ősz lenne. Pedig nem az!
(A nagyobb megtekintésért, katt a képre)




Ti hogyan szoktátok hordani a hajatokat a hétköznapokon?
xoxo Anita

4 megjegyzés:

Poppy írta...

http://www.youtube.com/watch?v=8gEyhIfpZTk egy kis inspirálás :)

Anita írta...

Nagyon jó. köszönöm, de még ennél is rövidebb a hajam... Azért 3-at tudok használni!

Poppy írta...

A ricinus-olajos pakolást próbáltad már? Mondjuk én a tojás szagától rosszul vagyok, de tejjel is lehet alkalmazni, és növeszti a hajat.Olvass utána, ha még nem hallottál róla :) De a szempillákkal is csodát tud tenni.

Anita írta...

Lehet ez kell nekem, és az szuper ha növeszti a hajat!:DD köszi!